عشقولانه


آهاے همیشگے ترینم!

 


تمام فعل هاے ماضے ام را ببر..
 

چہ در گذر باشے
 

چہ نباشے
 

براے من استمــــــــــــــــــــــرارے
 

خواهے بود..
 

من هر لحظه تو را صرف مے کنم!

 
 
 
 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

rasool&sohila
ساعت12:47---3 مهر 1391
__████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

_______█
آپم دوست جوووني


ملیناز
ساعت23:14---30 مرداد 1391
زیبـــــــــــــــــــــــــــ ـــابود....

به منم سربزن خوشحال میشم فدات


هادی
ساعت1:04---23 مرداد 1391
می خواستم بمانم ، رفتم ، می خواستم بروم ، ماندم

نه رفتن مهم بود و نه ماندن ، مهم من بودم که نبودم

این آیینه می شکند و به هزار تصویر تکثیر می شود

حالا بگو سهم نداشته ام از این همه “تو” کدام است ؟


نیره
ساعت9:36---22 مرداد 1391
اتل متل یه مورچه / قدم می زد تو کوچه

اومد یه کفش ولگرد / پای اونو لگد کرد

مورچه پا شکسته / راه نمی ره نشسته

با برگی پاشو بسته / نمی تونه کار کنه

دونه هارو بار کنه / تو لونه انبار کنه

مورچه جونم تو ماهی / عیب نداره سیاهی / خوب بشه پات الهی

...





آفرین کوچولو اینو حفظ کن فردا ازت می پرسم!



دلداده
ساعت22:14---21 مرداد 1391
سلام دوست عزیز همه چی در اینجا عالیه خوشحال میشم بهم سر بزنی

arash
ساعت2:40---19 مرداد 1391
اکنون که خداوند تو را به من داده خوشحالم ،
و از اينکه هميشه تو را در کنارم دارم به خود مي بالم !
چه لذت بخش است دوش به دوش تو قدم زدن ،
و از آن شيرين تر با تو همکلام شدن !

عشق قلب کوچکم را از خود بي خود کرده ، چرا که تنها تو را
در ميان ديگران باور کرده است !

کاش زودتر از اينها تو را یافته بودم ،

زيرا احساس مي کنم با عشق تازه متولد شده ام !

حال ... تو مرا ليلاي خويش مي پنداري ،

من تو را مجنون عشق مي نامم !

تو مرا براي خود مي داني ،

من نيز تو را از براي قلب خود مي دانم !

و چه زيباست لحظه رسيدن به اوج خوشبختي ،
زماني که هر دو همديگر را براي هم مي خواهيم


مهران
ساعت12:56---15 مرداد 1391
سلام
مطلب خیلی قشنگی بود
شرمنده که چند وقت نبودم و نتونستم بیام وبت رفیق قدیمی
آپم
منتظر اومدنت هستم
ممنون که به یادم بودی......


mahsa
ساعت19:32---14 مرداد 1391
سلام عزیزم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب منم بیایی[گل]
آسمان و ستارگانش را در یاد داشته باش[بدرود]
راستی منو با نام ماه سپید بلینک
من لینکت کردم....


دست های پراز خالی
ساعت2:03---14 مرداد 1391
گاه نمیدانم چه پیامی رابهانه کنمتاازحال آنکه روحم بااوست باخبرشوماین بار که دلتنگی رابهانه کردم

فردا را چه کنم؟


masume
ساعت16:17---10 مرداد 1391
جـدایـی " آنقدر ها هم که فکر می کنی

تلخ نیست !

اگر هنوز حـرف های من را باور نداری،
...
از " نادر و سیمین " بپرس

که از تمام دنیــا جایــزه گرفته اند !!!



مهدی
ساعت22:49---8 مرداد 1391
نه مرداد تولدمه دعوتی حتما بیا وبم

H_Darkness
ساعت13:24---8 مرداد 1391
سلام آبجی من. خوبی؟ بالاخره آپ کردی. مثل همیشه عالی........... نیستی آبجی؟........امیدوارم موفق باشی...

H_Darkness
ساعت13:23---8 مرداد 1391
بی انتها ترین جاده دنیا، جاده معرفت است و کمتر کسی قادر به پیمودن آهن است. آهای تو که آخر جاده ای! سلام

دست های پراز خالی
ساعت0:00---7 مرداد 1391
سلام؛ماه مبارک زمضان برشمادوست عزیزمبارکممنونم که بهم سرزدی بازهم سربزن؛تشکر

HATE
ساعت13:54---6 مرداد 1391
چرا ميگويند...(ها)...علامت جمع است ???!!
درحالي كه وقتي آنرا با،تن... جمع ميكني...
خودت ميماني و خودت!!!


negin
ساعت17:14---5 مرداد 1391
عزیزم ممنونم که تو این مدت من و وبلاگم رو همراهی کردی.....من دیگه آپ نمیکنم
بازم تشکرررررررررررررررررررررررررر@} ;-
برام دعا کن


دنياي اين روزاي من
ساعت14:35---4 مرداد 1391
سلام دوست خوبم.. كجايي؟ ناپيدايي

mehraban
ساعت11:09---3 مرداد 1391
من زانوهايم را به آغوش كشيده بودم...
وقتي تو براي به آغوش كشيدن او زانو زده بودي.......


کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت13:58---2 مرداد 1391
خداوند بی نهایت است...،
امابه قدر" نیازتو"فرود
می آید
به قدر"آرزوی تو"گسترده مىشود و
به قدر"ایمان تو"
کارگشاست.


saji
ساعت10:05---2 مرداد 1391
طلا باش...
تا اگه روزگار آب ات کرد,
روز به روز طرح های زیباتری از تو ساخته شود
سنگ نباش...
تا اگر زمانه خرد ات کرد,
تیپا خوردهء هر بی سر و پایی بشوی..!!!


saji
ساعت10:04---2 مرداد 1391
طلا باش...
تا اگه روزگار آب ات کرد,
روز به روز طرح های زیباتری از تو ساخته شود
سنگ نباش...
تا اگر زمانه خرد ات کرد,
تیپا خوردهء هر بی سر و پایی بشوی..!!!


خلوت من
ساعت17:27---1 مرداد 1391
وقتی که دیگر نبود
من به بودنش نیازمند شدم
وقتی که دیگر رفت
من به انتظار آمدنش نشستم
وقتی که دیگر نمی*توانست مرا دوست بدارد
من او را دوست داشتم
وقتی که او تمام کرد
من شروع کردم
وقتی که او تمام شد
من آغاز کردم
چه سخت است تنها متولد شدن
مثل تنها زندگی کردن است
مثل تنها مردن


مهدی
ساعت17:05---1 مرداد 1391
س مرسی بازم اومدی اپت عالی بودبهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد،من تو را در قلبم دارم نه در دنیا

ناصر دریایی
ساعت13:37---1 مرداد 1391
سلام گلم کجایی کم پیدایی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,ساعت 12:10 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak