باران

عشقولانه

 

خالی ام ازحرف

 

پرم ازدلتنگی

 

تشویش هجرت باران

 

خسته ام ازاندیشه...دلگیرم ازسوالات بی انتها

 

آلوده ام به روزمرگی

 

دورم ازعشق

 

بی میلم به گفتن یانگفتن

 

 حنجره رارغبتی به فریاد نیست 

 

تلخم...ناپاکم...مبهوتم...چرکینم ...خشمناکم

 

ازخودفرسنگهافاصله دارم..فاصله ای که کم نمی شود

 

درعذابم..درتب وتابم..درالتهابم خسته ام...خسته ام ازتکرار...ازتکرارلبخندبی ریشه!میان

 

این دردتا درد بعدی..

 

فرسوده ام..رنجورم..خسته ام..خسته ام..

 

کجاست بارانی ازعطوفت بی منت تا نمناکم کند..کجاست دستی تا بگیرد دستم ازروی مهر..

 

کجاست آن درکه به نور بازشود

 

کجاست باران

 

کجاست...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساجي جون
ساعت17:04---21 تير 1391
نه آوایی بود و نه ندایی




چه غریبانه مردم




نه چتری بود و نه بارانی




از دورترین فاصله ها برایت می نویسم تا شاید خاطره نم خورده ات تازه شود




از شکاف دورترین دیوارها تو را می نگرم تا دیده کور شده ام . . .




اما نه تو از آن زمانی




اما من




توان دارم گاه نجوایی را که در این خانه نهان می گذرد در گوش جانها آواز بخوانم




با چنین پنداری گاه گریان می خندم




گاه خندان می گریم . ؟


ممنون از اينكه به ومن سرزدي


amin
ساعت11:13---27 ارديبهشت 1391


ا تو هستم ای قلم!


با تو ای همراه و ای همزاد من ...


سرنوشت هر دومان حیران بازی های زشت سرنوشت


شعرهایم را نوشتی دستخوش!


اشک هایم را کجا خواهی نوشت؟

می توانی تو بیا سر این قصه بگیر و بنویس


این قلم؛ این کاغذ؛ اینهمه مورد خوب!!!


راستش می دانی طاقت کاغذ من طاق شده...


پیکر نازک تنها قلمم ؛زیر آوار غم و درد ببین خرد شده!


می توانی تو بیا سر این قصه بگیر و بنویس...


می توانی تو از این وحشی طوفان بنویس!


من دگر خسته شدم
..
راست گفتند می شود زیبا دید؛ می شود آبی ماند!


اما ... تو بگو ؛گل پرپر شده را زیباییست؟! رنگ مرگی آبیست؟


می توانی تو بیا؛ این قلم ؛ این کاغذ


بنشین گوشه دنجی و از این شب بنویس


بنویس از کمر بید شکسته ؛ و یک پنجره ساکت و بسته!


ازمن! "آنکه اینگونه به امید سبب ساز نشسته"


هر چه می خواهی از این صحنه به تصویر بکش..


صحنه ی پیچش یک پیچک زشت؛ دور دیوار صدا!


حمله ی خفاشان !!


جرأتش را داری که ببینی قلمت می شکند؟


کاغذت می سوزد؟


من دگر خسته شدم. می توانی تو بیا


این قلم؛ این کاغذ؛ اینهمه مورد خوب


من دگر خسته ام از این تب و تاب .


تو بیا و بنویس


amin
ساعت11:07---27 ارديبهشت 1391




نمیدانم عشق کجاست؟ اصلا هست؟

آری انگار آنطرف تر سایه ای مبهم از عشق به چشم میخورد

چه کسی آنرا پشت پنجره پنهان کرده

تو؟

من!؟



نه...!



وای راست میگویی





در آن لحظه که پرده را کشیدم که آفتاب پوستم را نسوزاند

عشق را پشت پرده پنهان کردم

و مدتهاست به دنبال آن میگردم

و پرسش روزم این شده

عشق کجاست؟ اصلا هست؟


FIROZI
ساعت18:42---8 ارديبهشت 1391
salam doost aziz veb khobi dari az matalebesh estefade karda age mishe be manam ye sari bezan mamnoon misham.
mytoyou.lxb.ir


سوگند
ساعت17:46---28 فروردين 1391
تف تف تف تف تف تف تف تف " كاری نداشتم فقط می خواستم شیشه مانیتور ت رو پاك كنم

سلام.آپم


ميثم
ساعت9:30---25 فروردين 1391
*.¸.*´


¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)


(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•


_____****__________****


___***____***____***__ ***


__***________****_______***


_***__________**_________***


_***______________________***


_***_____________________***


__***_______سلام________***


___***_________________***


____***______________ ***


______***___________***


________***_______***


__________***___***


____________*****


_____________***


______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


با افتخار لینکتون کردم


amin
ساعت15:57---18 فروردين 1391
همیشه از تو نوشتن برای من سخت است



که حس و حال صمیمانه داشتن سخت است



چگونه از تو بگویم برای این همه کور!؟



چقدر این همه دیدن برای من سخت است



خرابه ی دل من را کسی نخواهد ساخت



که بر خرابه ی دل خانه ساختن سخت است



به هیچ قانعم از مهر دوستان هرچند



به هیچ این همه سرمایه باختن سخت است



نقابدار خودی را چگونه بشناسم



در این زمانه که خود را شناختن سخت است



قبول کن دل بیچاره ام ، که می گوید



که پشت پا به زمین و زمان زدن سخت است



برای پیچک احساس بی خزان سهیل



همیشه گشتن و هرگز نیافتن سخت است



عزیز من همه جا آسمان همین رنگ است



بیا اگر چه برای تو آمدن سخت است



تقدیم به کسی که دوستش دارم



amin
ساعت16:29---13 فروردين 1391






سلام عزیزم

*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***____من آپم____________***

_***______مشتاق نيم نگاهي_***

__***_______هرچند گذرا____***

___***_________________***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*





. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام

. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-

. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,

. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_

. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’`` ¨`

. . . . . . . . . \\;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸

\'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨

, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’

. . . . . . . . . \\;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨

. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯

. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\\;:.. ./

. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\\ . . . `,;:.\\

. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\\ . . . .`¸;:`,



خلوت من
ساعت19:41---28 اسفند 1390
نوروز پاسداشت عشق های کوچکی است که زنده مانده اند
و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی است
که عظمت را کوچک می دانند
پس به تو در نوروز سلام می کنم
که بزرگترین عشق این کوچکی
نوروز شما پیشاپیش مبارک باد . . .



مهران
ساعت16:45---28 اسفند 1390
سلام

چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟

منتظر آپت هستم

راستی عید مبارک

منم دعا کن یادت نره

بای تا های


rasool&sohila
ساعت7:42---28 اسفند 1390
$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$
_________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$
__________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$
____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$
_______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$
_________________♥ عمر شیرینت بلند ♥
____________________$$♥♥♥$$$$
______________________$♥♥$
دوست عزیز پیشاپیش نوروز91 مبارک و بهترین ها را برایت ارزو میکنم ازخداوند قادر و توانا
من لينكتون كردم خواستين مارو هم لينك كنين ميسي
امضا:سهيلا


sogand
ساعت23:21---27 اسفند 1390




دررفاقت رسم ماجان دادن است!هرقدم راصدقدم پس دادن است!هركه برماتب كندجان مي دهيم!نازاوراهرچه باشدمي خريم!
aaaapam


مهران
ساعت14:09---27 اسفند 1390
سلام
آپم
منظررررررررررررررررررررررررر رررررررررررم
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا ا


HATE
ساعت17:16---25 اسفند 1390
جدایی منو تو را فیلم نگرفتند وگرنه یقینا اسکار میگرفت!

Asal
ساعت16:27---25 اسفند 1390
چتـــرت را ببـند ..



سـری بـه کلـبه ی بـــارانـی ام بــــزن ..



کمــی زیــــر ِ بـــاران ِ دیـــدگـانــم خـیس شــو !



و اگـــر مجــالـی بــــرای ِ همـنـوایــی بــود



کـمی بـا من ،

هـــمـنـوا شــــو ..
اپــــــــــــــــــــــــــ م بدو بیا


rasool&sohila
ساعت9:07---25 اسفند 1390
چتـــرت را ببـند ..

سـری بـه کلـبه ی بـــارانـی ام بــــزن ..

کمــی زیــــر ِ بـــاران ِ دیـــدگـانــم خـیس شــو !

و اگـــر مجــالـی بــــرای ِ همـنـوایــی بــود

کـمی بـا من ،
هـــمـنـوا شــــو ..


خلوت من
ساعت13:46---23 اسفند 1390
چنين گفت زرتشت:
" كه سوزانيد بدي را درآتش ، تا ز آتش برون آيد نيكي"
پس تو نيز چنين كن.

چهارشنبه سوري مبارك


دلنوشته های تنهایی من
ساعت3:00---23 اسفند 1390
اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی.بدوون اینو که دل من شده جادو به طلسمت.یکی هست این ور دنیا که تو یادش مونده اسمت

آپپمممممممممم..........


HEDIYE
ساعت8:57---22 اسفند 1390
سلام دوست خوبم
وبلاگ زیبایی داری به منم سر بزن خوشحال میشم
منتظرت میمونم
×× به یادت ارزو کردم که چشمانت اگر تر شد به شوق ارزو باشد نه تکرار غم دیروز ××[قلب]


sogand
ساعت23:10---21 اسفند 1390
می خواهم با کسی رهسپار شوم که دوستش می دارم

نمی خواهم بهای این همراهی را با حساب و کتاب بسنجَم

یا در اندیشه خوب و بَدَش باشم.

نمی خواهم بدانم دوستم می دارد یا نه.

می خواهم بروم با آنکه دوستش می دارم.



((برتولت برشت))


salam.ba tabadol link movafeghi?


درد دل با دل
ساعت10:22---20 اسفند 1390
سلام به دوست عزیزو کم پیدام که مارو فراموش کرده...

کم کم باید رفع زحمت کنم بدی از ما دیدی حلال کن ....

"""""" برای آخرین بار


""""""""" خدا کنه بیایی


اشک
ساعت15:26---18 اسفند 1390
واااااااااااااای چه باحاله وبت بابا ایول خوشحال میشم به منم سر بزنی عسیسم وتبادل لینک کنیم

HATE
ساعت13:13---18 اسفند 1390
´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶¶
´ ´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´ ´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶ ¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´ ¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶ ¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´ ´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´ ´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶ ¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶ ¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´ ¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ´´¶
´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بيا´´ ´´¶
´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶


خلوت من
ساعت20:48---17 اسفند 1390
دلا یاران سه قسم اند گر بدانی / زبانی اند و نانی اند و جانی

به نانی نان بده از در برانش / تو نیکی کن به یاران زبانی

ولیکن یار جانی را نگه دار / به پایش جان بده تا میتوانی . . .


MEHRABAN
ساعت15:37---15 اسفند 1390
اشتباه نکن…!!
بيشتر از آنکه دلم تنگ باشد براي تو……
براي آن مني که تو را نميشناخت…
تنگ است…!!



خلوت من
ساعت9:53---15 اسفند 1390
لیاقت می خواهد واژه \" ما \" شدن
لیاقت می خواهد \"شریک \" شدن
تو خوش باش به همین \"با هم \" بودن های امروزت ...
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز... من میخندم به فرداهایت


eli
ساعت22:06---14 اسفند 1390
خدا میگوید:
تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
توای والاترین مهمان دنیایم
شروع کن
یک قدم
باتو
تمام گامهای مانده اش
با من....
زیبا بود
مرسی اومدی وبم


مهران
ساعت20:27---13 اسفند 1390
سلام
ممنون که بهم سر زدی



کلبـــــــه احســـــاس
ساعت15:39---13 اسفند 1390
گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را

گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن

گـفـت:فــقـط مــن ؟

گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد . . .



مهران
ساعت21:56---12 اسفند 1390
_____♣♣♣______________♣♣♣

__♣♣♣_____♣♣_______♣♣____♣♣♣

_♣♣________♣♣_____♣♣_______♣♣

_♣___________♣___♣___________♣

_♣____اپم..____♣_♣____________♣

__♣____________♣____________♣

___♣________منتظره._________♣

_____♣_______تو..._________♣

_______♣_____تا بیای_____♣

_________♣___________♣

___________♣_______♣

________♣_♣__♣___♣__♣_♣

_______♣____♣__♣__♣____♣

________♣_____♣♣_♣____♣

__________♣_♣__♣♣__♣

________________♣♣

_________________♣♣

__________________♣♣

_________________♣♣

________________♣


H_Darkness
ساعت20:13---12 اسفند 1390
زیباترین ستایش ها نثار کسی باد که کاستی هایم را میداند و همچنان دوستم دارد...
سلام آبجی بزرگه
من رفتم ولی... امیدوارم فراموشم نکنی... شاید روزی برگشتم...


H_Darkness
ساعت20:13---12 اسفند 1390
زیباترین ستایش ها نثار کسی باد که کاستی هایم را میداند و همچنان دوستم دارد...
سلام آبجی بزرگه
من رفتم ولی... امیدوارم فراموشم نکنی... شاید روزی برگشتم...


خلوت من
ساعت19:49---10 اسفند 1390
در خلوت من نگاه سبزت جاریست!

این قسمت بی تو بودنم اجباریست


خلوت من
ساعت19:48---10 اسفند 1390
انگار شبگرد شده بودم ...

به جستجوي نشاني ات به تمام جهان سر زدم.

اما نبودي...

به دور رفتم حتي به سرزمين خوشبختي در افسانه هاي پدربزرگ كه حقيقت نداشت.

هيچ كس نبود انگار تو هم شبگرد شده بودي!


a
ساعت13:32---9 اسفند 1390
ازاينكه تنهام نميذاري وهميشه بهم سرميزني ازت ممنونم ببخش كه دير بهت سرميزنم يكم حال خوبي ندارم مطالب ونظرات بهم آرامش ميده بازم منتظرتم مرسي

دنیای این روزای من
ساعت16:13---8 اسفند 1390
چه عکس قشنگی

ناصر دریایی
ساعت1:46---8 اسفند 1390
چه زیباست

چه زیباست بخاطر تو زیستن





وبرای تو ماندن و به پای تو مردن و به عشق تو سوختن





و چه تلخ وغم انگیز است دور از تو بودن





برای تو گریستن و به عشق و دنیای تو نرسیدن





ای کاش می دانستی بدون تو مرگ گواراترین زندگی است





بدون تو و به دور از دستهای مهربانت زندگی چه تلخ و ناشکیباست





ای کاش می دانستی مرز خواستن کجاست





و ای کاش می دیدی قلبی را که فقط برای تو می تپد


eli
ساعت22:08---7 اسفند 1390
mer30 az commente khoshkelet.
vebe topy dary jiggggggar!!!


ارش
ساعت16:54---7 اسفند 1390
مــن ... طـعـــم شیـریـن یـافـتـن را ... در طـعـــم تـلــخ از دسـت دادن یـافـتــم ... و در ایـن میــان ... سـهـــم مــن تـنـهـــــا یـک یـــادت بـه خـیــر ســـاده بــود ...!

دنیای این روزای من
ساعت16:18---7 اسفند 1390
خیلی قشنگ بود

mehraban
ساعت15:55---7 اسفند 1390

دردم ایـن نـیسـت کـه او عـاشـق نـیسـت

دردم ایـن نـیسـت کـه مـعشـوق ِ مـن

از عشـق تهـی سـت

دردم ایـن اسـت کـه بـا ایـن سـردی هـــا

مـن چـــــــرا دل بـستــم؟؟؟



خلوت من
ساعت12:39---7 اسفند 1390
از بس که درون سینه تنها مانده / درمانده ام از دست دل وامانده

در داخل سینه درد شیرینی هست / آیا دل من پیش شما جا مانده ؟


خلوت من
ساعت12:37---7 اسفند 1390
تو ميپرسي:

چرا غمگینی ؟ : عاشق شدم

آیا عشق شیرین است ؟ : بله شیرین تر از زندگی

چرا تنهایی ؟ : ویژگی عاشق هاست

لذت تنهایی چیست ؟ : فکر به تو و خاطرات تو

چرا می روی ؟ : برای اینکه تو رفتي

دلت کجاست ؟ : پیش تو

قلبت کجاست ؟ : تو بردي

پس حتما بی رحم بودم نه ؟ : نه اصلا

چرا ؟ : چون باز هم تو را میپرستم . . .


lovelorn
ساعت8:56---7 اسفند 1390
لب پنجره ام ،


هوا باراني است ،

دل من هم. پنجره را باز مي كنم،

اشك آسمان با اشك من يكي مي شود

فقط آسمان مي تواند با من همدردي كند

هنوز هم نمي دانم در دل آسمان چه مي گذرد

كه فقط او مي تواند درد مرا بفهمد...


lovelorn
ساعت8:56---7 اسفند 1390
همه چی بهم ریخته... ی جورایی خسته و داغونم....باید تغییر بدم.... باید درست کنم این
زندگی ....میخوام همه رو از نو شروع کنم
به امیدتو....


مهران
ساعت19:23---6 اسفند 1390
سلام
آپممممممممممممممممم
منتظرممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:51 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak