عشقولانه

باید بدجنس باشی..!! تا عاشقت باشن……!!

باید خیانت کنی………!! ………. تا دیوونه ات باشن…!!

باید دروغ بگی……………!!……..تا همیشه تو فکرت باشن…!!

باید هی رنگ عوض کنی……!!…………..تا دوسِت داشته باشن…!!

اگه ساده ای …!!…اگه باوفایی…!!….اگه یک رنگی…!!………همیشه تنهایی

 

 

 

داروخانه ها را بیهوده نگردید


درمان ندارد

درد را از هر سو که بخوانی درد است

آینه « نامرد » را«درمان » می کند

و درد

… همچنان درد است…

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Asal
ساعت19:00---10 اسفند 1390
____●

______●___________████____████

_______●_________██████_██████

________●________████████████


مهران
ساعت19:01---4 اسفند 1390
salam
merci ke behem sar zadi
by ta hi


Asal
ساعت23:12---3 اسفند 1390
_____♣♣♣______________♣♣♣
__♣♣♣_____♣♣_______♣♣____♣♣♣
_♣♣________♣♣_____♣♣_______♣♣
_♣___________♣___♣___________♣
_♣____اپم..____♣_♣____________♣
__♣____________♣____________♣
___♣________منتظره._________♣
_____♣_______تو..._________♣
_______♣_____تا بیای_____♣
_________♣___________♣
___________♣_______♣
________♣_♣__♣___♣__♣_♣
_______♣____♣__♣__♣____♣
________♣_____♣♣_♣____♣
__________♣_♣__♣♣__♣
________________♣♣
_________________♣♣
__________________♣♣
_________________♣♣
________________♣


دنیای این روزای من
ساعت9:26---1 اسفند 1390
لا لا لا لا نخواب خواب که دوا نیست
دل دیوونه داشتن که خطا نیست
میگن دست از سرش بردار " نمیشه"
آخه عاشق شدن که دست ما نیست
لا لا لا لانخواب سرما تو راهه
همیشه عمر خوشبختی کوتاهه
میگن با یک فرشته اونو دیدن
دروغه جون دریا " اشتباهه"
لا لا لا لا نخواب تلخه جدایی
کمر خم میشه زیر بی وفایی
لا لا لا لا نخواب دنیا خسیسه
واسه کم آدمی خوب می نویسه
یکی لب هاش همیشه غرق خنده
یکی پلکاش تو خوابم خیسه خیسه
لا لا لا لا نخواب تیره س چراغم
مثل آتشفشان می مونه داغم
به جون رازقی کم غصه ای نیست
داره از بی گلی می میره باغم


mohammad
ساعت18:36---9 بهمن 1390
salam ye sar be man bezan ap kardam

سورنا
ساعت17:35---8 بهمن 1390
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

ناصردریایی
ساعت1:53---8 بهمن 1390
سلام مرسی بازم بهم سر زدیادرس جدید کد بنز برات فرستادم تو خصوصیت اینو جا گزین قبلی کن من تو وب خودم گزاشتم کار میکنه بای موفق باشی

Asal
ساعت21:18---7 بهمن 1390
_____*#######*


___*##########*


__*##############


__################


_##################_________*######


__##################_____*##########


__##################___*#############


___#################*_###############


____#################################


______###########آپ کردم ###############


_______#############################


________###########################


___________*#####################


____________*##################


_____________*###############


_______________#############


________________##########


________________*#######*


_________________######


__________________####


__________________###


چشم به راهم_ _***__*_****


مهربان
ساعت11:41---5 بهمن 1390
نه مثل هر کس! مثل کسی که برایم کس دیگریست !دعایت می کنم. . .
تو نیز!
در لحظه های زنده ذهنت، بی التماس من!
برایم سهمی از دعا بگذار
سر بزن گلم


lovelorn
ساعت13:00---23 دی 1390

آنقدر با نیامدن هایت غرورم را شکستی

که نمی دانم با آمدنت کدامین تکه های دلم شاد می شود…!!!


lovelorn
ساعت12:59---23 دی 1390
میدانــی ؟!

بعضـی ها را هرچه قدر بـخوانی ... خسته نمیشوی !

بعضـی ها را هرچه قدر گوش دهی ... عادتــــ نمیشوند !

بعضـی ها هرچه تکرار شوند ... باز بکرند و دستــ نـخورده !

دیده ای ؟!

... ... شنیده ای ؟!

بعضـــی ها بی نهایتـــ ــ ـند !


lovelorn
ساعت12:59---23 دی 1390
گـاه گاهـی دل من می گیرد

بـیـشـتر وقـت غروب

آن زمان که خدا نـیـز پر از تـنـهایـیـست

من وضـو خواهم سـاخـت

از خـدا خواهم خواست که تو تـنها نشوی

و دلـت پر ز خوشی های دمادم باشد


محسن
ساعت9:00---16 دی 1390
سلام.چقدر زیبا...
ممنون که اومدی پیشم.


بشار
ساعت8:57---15 دی 1390

دنیا ٬ دست نقاش زبردست تو را زیبا آرایش داده است .
دنیا ٬ پناه بی پناهان چه اندازه تو را دلفریب و دلربا آفریده است .
دنیا ٬ خالق تو از ازل تو را میدان تاخت و تاز عشاق ٬ ناز و عشوه و غرور قرار داده است .
دنیا ٬ می خواهم سوالی از تو بکنم ؟
این را هم می دانم که خواهی گفت نمی دانم ...
هیچ می دانی چرا تا این حد زندگی ات پر شور و هیجان ٬ غم انگیز و گاهی در گوشه ای از جامه خاکستری فام تو شادی پیدا می شود ؟
دنیا ٬ چون خاطره نویس ٬ سرنوشت تو را این چنین نگاشته و تو هم باید مطیع باشی !
دنیا ٬ تو را با تمام زیبایهایت می توان به جام طلایی بسیار زیبایی تشبیه کرد . جام کهنسال و پر خاطره ای ٬ جامی که در دل خود خون های عشاق و غم و اندوه ها ٬ شادی ها ٬ قهر و جدایی ها چون زندانی به خواب ابد محکوم شده اند .
ای جام طلایی دنیا ٬ وصال در تو کم دیده شده گویا از اشک و هجران لذت میبری ...
در میان تو عشاقی همچون لیلی و مجنون ها ٬ شیرین و فرهاد ها و ... مشغول دلربایی بوده اند .
حال در این جام پر خاطره من و او به زندگی ادامه می دهیم . بیم دارم سرنوشت ما چون آن عده ای باشد که تو با آنان وفا نکرده و عهد و پیمان شکسته ای ...
از آن ترسم حسادت تو میان من و او را تفرقه انداخته و هر روز غم بیشتری بخورم ...


بشار
ساعت8:52---14 دی 1390

در خلوت كوچه هایم
باد می آید
اینجا من هستم
دلم تنگ نیست ...
تنها منتظر بارانم
تا قطره هایش بهانه ایی باشند
برای نم ناك بودن لحظه هایم
و اثباتی
بر بی گناهی چشمانم !



بشار
ساعت12:47---13 دی 1390

پدر ژپتو به پینوکیو میگفت :
پینوکیو
چوبی بمان !
آدم ها سنگی اند ...
دنیایشان قشنگ نیست ...


بشار
ساعت12:24---7 دی 1390

حاجتی در دل بی تابم داشتم ...

به دل گفتم : لیاقت برآورده شدن خواسته ات را نداری وگرنه از تو حرکت و از خدا

برکت و خدا هم برایت برآورده اش میکرد.

دل گفت : مگر آنچه را که تا بحال خدا به تو داده است لیاقتش را داشته ای !

و مگر او تا بحال در بذل نعمت هاش به لیاقت تو نگاه می کرده است ؟!

... و قسم می خورم که راست می گفت .



مهربان
ساعت9:33---6 دی 1390
قرارمان يک مانور کوچک بود! قرار بود...
تيرهای نگاهت مشقی باشد!
اما ببين،
يک جای سالم بر قلبم نمانده است


بشار
ساعت8:59---6 دی 1390

سال ها رفت و هنوز
یک نفر نیست بپرسد از من
که تو از پنجره عشق چه ها میخواهی؟
صبح تا نیمه شب منتظری
همه جا می نگری
گاه با ماه سخن میگویی
راستی گمشده ات کیست؟
کجاست؟
صدفی در دریاست؟
نوری از روزنه ی فرداهاست؟
یا خداییست که از روز ازل ناپیداست؟


ناصر
ساعت23:07---5 دی 1390

فكر مي كردي كه نبودت

واسه من ميشه يه عادت

نه عزيزم مگه ميشه

فراموش كردن مگه ساده س

حسرتت ميمونه با من

خاطراتت توي قلبم

چي بگم دست خودم نيست

ميگيره دلم بهونه ت

قصه جدايي ما

قصه مردن روياست

من نخواستم اينجوري شه

انگاري اين رسم دنياست

من گذاشتم پاي تقدير

تو نوشتي پاي قسمت

خوب ميدونستي كه بازم

همه ي اينا بهونست

كاش يه بار حرف دلت رو

ساده ميگفتي بفهمم

كه دوسم نداري و من

بيخودي به پات نشستم


درد دل با دل
ساعت19:41---5 دی 1390
ای پرنده ی مهاجر،سفرت سلامت اما ......

به کجا میری عزیزم،قفسه تموم دنیا........

خوشحال میشم بیای ادامشو بخونی..

عشقم خوندش....آهنگ وبم هم هست....منتظرتم


r and m
ساعت1:39---5 دی 1390
سنگ چون تنها بود کوه شد
یا کوه چون سنگ بود تنها شد
من نه کوه بودم نه سنگ پس چرا تنهام

دوست عزیزم
شعرات واقعا زیباست
مرسی
likkkkkeeee


بشار
ساعت10:16---3 دی 1390

آنقــدر مرا سرد کرد ؛
از خودش ... از عشق ...
کــه حالا بــه جای دل بستن ،‌یخ بسته ام!
آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ...
لیز می‌‌خوریــد ...!


خلوت من
ساعت21:03---17 آذر 1390
دلتنگ تو امروز شدم تا فردا

فردا شد و باز هم تو گفتي فردا

امروز دلم مانده و يك دنيا حرف

يك هيج به نفع دل تو تا فردا


خلوت من
ساعت21:02---17 آذر 1390
دلتنگ تو امروز شدم تا فردا

فردا شد و باز هم تو گفتي فردا

امروز دلم مانده و يك دنيا حرف

يك هيج به نفع دل تو تا فردا


Λl0ηΞ B0y
ساعت23:38---16 آذر 1390

*مردان هم قلب دارن*...!!

فقط صدایشان...!!

یواش تر از صدای قلب یک زن است...!!
...
مرد ها هم در خلوتشان...!!

برای عشقشان گریه میکنند...!!

شاید ندیده باشی...!!

اما همیشه اشک هایشان را...!!

در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند...!!

**هر وقت زن بودنت را میبینم...!!

سینه ام را به جلو میدهم...!!

صدایم را کلفت تر میکنم...!!

تا مبادا...!!

لرزش دست هایم را ببینی...!!

مرد که باشی...!!

دوست داری...!!

از نگاه یک زن مرد باشی...!!**


ناصر
ساعت20:36---16 آذر 1390
سلام دوست عزیز من یادم نیست کدام اهنگ رو میگی اگه اسمش رو بگی شاید بتونم پیداش کنم راستی با اجازه شما از یه مطلبتون خوشم امد گزاشتم تو وبلاگم امیدوارم ناراحت نشی باز ذکر منبع

jojo
ساعت18:54---16 آذر 1390
اخی چه وب نازی داری
مرسی که سر زدی


بشار
ساعت11:18---16 آذر 1390

چه رسم جالبیست:
محبتت را میگذارند پای احتیاجت،
صداقتت را میگذارند پای سادگیت،
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت،
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت،
و وفاداریت را پای بی کسیت،
و آنقدر تکرار میکنند که خودت
باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج ....
همین ...


بشار
ساعت11:17---16 آذر 1390

"با حســین" از "یا حســین" یک نقــــطه کم دارد...

ولی...

"یا حســــین" گفتن کجا و "با حســــــین" بودن کجا...


امیروسجاد
ساعت16:20---14 آذر 1390
سلام دوست من
ممنونم که بهم سرزدی
وب خیلی زیبایی داری
برای همین لینکتون کردم
ممنون میشم اگر بازهم به بچه های آسمان سربزنی
فعلا


Λl0ηΞ B0y
ساعت0:20---14 آذر 1390

فرصت نشد بگویم مرا ببخش
ساده بودم سادگیم را ببخش
فرصت نشد بگویم خطاهایم زحد گذشت
رفتی و بار گناه تا ابد بر دلم نشست
فرصت نشد بگویم و دیدگانم خیره ماند
تا روزی تورا ببینم و از ته دل بگویم مرا ببخش
لطفا مرا ببخش، لطفا مرا ببخش.........


Λl0ηΞ B0y
ساعت0:19---14 آذر 1390
ادم با گذشتی بودی از من هم گذشتی...

Λl0ηΞ B0y
ساعت0:18---14 آذر 1390

قورت می دهـــــم احســاســَـم را با جـُرعــه ای آب ..

هــــر صبح ، ظهـــر ، شب

به گمــــــانـم این درد هــــا تـمامی ندارد...


خلوت من
ساعت21:56---13 آذر 1390
«درس »

درس «ق » می داد یاد بچّــه ها

در دبســـتان خانم آموزگـــار

واژه‌ها تکرار می‌شد یک به یک

قوری و بشقاب و قندان و قطار

شادمان از درس تازه ، کودکی

روی کاغذ ، دزدکی چیزی نگاشت

یک الف ، دنبال آن هم شین و قاف

خواند آن را «عشق » و اعرابش گذاشت

چون معلّم دید آن مرقومه را

بی‌تأمل روی آن خطی کشید

خواست چیزی گوید آن کودک ، ولی

جز خشونت در رخ خانم ندید

گفت : با کودک معلّم ؛ کای پسر

اوّلاً عین است اوّل حرف عشق

درس این حرف ، آخرین درس شماست

پس نباید کرد چیزی صرف عشق

ثانیاً بایـــد تمام بچّـــه‌ها

بشنوند ، اینجا کلاس و مدرسه است

جای الفاظ چرند و چار نیست

جای تعلیم و حساب و هندسه است

در سرش باشد هوای دیگری

یا سرو گوشش بجنبد در کلاس

یا بگیرد درس من را سرسری

من خودم با چوب خط کش بر سرش

می‌زنم آنقدر تا آدم شـــود

یا به ناظم می‌دهم تحویل تا

شرّ او از این دبستان کم شود


درد دل با دل
ساعت13:14---13 آذر 1390
سلام وقت کردی بیا از ته قلبت بخون و بگو چطور بود؟

بشار
ساعت9:28---13 آذر 1390

مرا درد و مرا درمان حسين(ع) اســت
مـرا اول مـــــــرا پايان حسين(ع) است
دل هر کـس به ايماني سرشتـــــه
مرا هم دين و هم ايمان حسين(ع) است
همه عالم به اذن حق تعالــــــــــي
چو عبدي سر به فرمان حسين(ع) است
بهشت و جنت و فردوس اعــــــلاء
همه معلــــــــــول پيمان حسين(ع) است
براي هر دلي جانان و جانـــــــــــي
مرا هم جان و هم جانان حسين(ع) است
عقول جن و انس و هم ملائــــــک
به حقِ حق که حيران حسين(ع) است
چو خواهم روضه ي رضوان به فردا
که من را روضه ي رضوان حسين(ع) است
چرا عالم ز جانش نـــــــــــاله دارد
مگر او هم پريشان حسين(ع) است
اگر خواهي ز حال عبد مســــــکين
خوشا حالش که مهمان حسين(ع) است

ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد


سوگند
ساعت23:18---12 آذر 1390
دلم از عشق و مستی بیقرار است

به دنبال تو هر دم رهسپار است

ولی هرگاه می گیرم سراغت

جوابم انتظار و انتظار است

سر بزن.منتظرم


ناصر
ساعت20:08---12 آذر 1390
سلام مرسی همیشه بهم سر میزنی خجالتم دادی گلم

lovelorn
ساعت10:37---12 آذر 1390
باید کسی باشد
که هروقت بار تنهاییت سنگین شد
هر وقت کمر کلماتت شکست
هر وقت واژه هایت لال شدند
بیاید بنشیند مقابل چشمهایت
و تو زل بزنی به خودت
که جاری شده ای میان چشمهایش.........
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 آذر 1390برچسب:,ساعت 21:45 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak