عشقولانه

 

 

 

بترسید از آدم هایی که

 

 

 

 

عاشق نیستند؛

 

 

 

 

اما

 

 

 

 

عاشقی را بلدند!

 

 

 

 

 

گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد...!


گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد...!


نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ...!


سادهـ شاید ، مثلــ دلتنگـــ نباشــ... فردا روز دیگر ے ست !

 

 



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت20:14---27 مرداد 1393
اوکی
قشنگ بووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووود


amin
ساعت17:39---12 فروردين 1391
باور می کنم که می توان به امیدهای بر باد رفته ، جان داد...



می توان در کالبد باورها روح دمید...



می توان به خود رسید...



می توان پرواز کرد و خویشتن را باور کرد...



و در این انتهای دل انگیز است که می توان ؛

«پای در آغاز نهاد...»





amin
ساعت17:26---12 فروردين 1391
چو گل در دست بیداد تو پر پر شد نگاه من

چنان کاندر سرای سینه ره گم کرد آه من

پلنگ خشمگینی دید این آهوی صحرا گرد

چه زود از نیمه ره برگشت سرگردان نگاه من

دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید

چو با کولی خوشبخت می آیی به راه من

تو با او رفتی و رفت آنچه با من نور و شادی بود

کنون من در پناه باده ام، غم در پناه من

درون سینه عمری آتش عشق تو پروردم

ولی هرگز ندیدم ذره ای مهر از تو ماه من

هنوز دوست می دارم چو شبنم بوسۀ گل را

نگاه دردناک و آرزومندم گواه من

نمی دانی، نمی دانی، چه مشتاق و چه محرومم

نمی دانم ، نمی دانم، چه بود آخر گناه من


amin
ساعت17:21---12 فروردين 1391
چرا کسی نمی پرسد زمن حالی؟



که جویم چه در این دنیا؟!



که آیا غصه ای دارم؟



و آیا خنده ام از روی خوشحالیست؟



و شاید در دلم دیوار تنهاییست.



کسی از من نمی پرسد که دردم چیست؟



که این دنیا پر از آوای بد خواهی ست...



همه تنها،همه سر در گریبانند!!!



کسی از حال همسایه نمی پرسد!!!



و خاک تشنه ی گلدان

همیشه خشک و صحراییست...







amin
ساعت16:56---12 فروردين 1391
دلم تنگ است این شبها یقین دارم که میدانی

صدای غربت من را ز احساسم تو می خوانی

شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین

ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو میدانی

میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم

چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته میرانی

تپش های دل خسته چه بی تاب و هراسانند

به من آخر بگو ای دل چرا امشب پریشانی

دلم دریای خون است وپر از امواج بی ساحل

درون سینه ام آری تو آن موج هراسانی

هماره قلب بیمارم به یاد توشود روشن

چه فرقی می کند اما تو که این را نمی دانی




Ali
ساعت9:39---8 اسفند 1390
سلام وبت قشنگ و جالب بود.
خوشحال میشم شما هم یه نظر برام بذارین


ناصردریایی
ساعت20:14---29 بهمن 1390
حتی نوشته هام هم تورا دوست دارند



دارم از تو می نویسم



ای همه بود و نبودم



ای تو آسمان احساس







ای تو گرمی وجودم



دارم از تو می نویسم



ای یه لب، هزارتا خنده







ای تو معنی رسیدن



واسه ی دل دیوونم



من تو رو نفس کشیدم







توی آسمون عشقم



من برات گریه ها کردم



زیر این هلال مهتاب







چه دعاها که نکردم



واسه دیدن تو تو خواب



دارم از تو می نویسم







روی برگه های قلبم



روزی صد دفعه نوشتم



عاشقم، بی تو یه مرگم


حمید
ساعت17:30---30 آبان 1390
چه وبلاگ قشنگی داری آفرین خیلی خوشم اومد

خليلي
ساعت22:37---9 مهر 1390
سلام .ممنونم به من سر زدين.

H_Darkness
ساعت13:43---5 مهر 1390
دست بر شانه هایم میزنی تا تنهاییم را بتکانی، به چه می اندیشی؟ تکاندن برف از روی شانه آدم برفی...

ستاره
ساعت10:27---5 مهر 1390
سلام دوست وبلاگ بسیار زیبایی دادی خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی
موفق باشی


مهران
ساعت13:53---4 مهر 1390
سلام
ممنون که بازم بهم سر زدی
بای تا های


ریحانه
ساعت20:34---2 مهر 1390
سلااااااااااااااااااااااااام

اپم

بدوبیا


سوگند
ساعت12:27---30 شهريور 1390
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


Asal
ساعت15:58---29 شهريور 1390
mer30 golam babate link manm linket kardam delam baraye matnat tang shode bud

Asal
ساعت10:58---29 شهريور 1390
salam golam chetori??? mishe mano 2bareh belinki chon loxblog hesabi beham rikht hame chizo mer30 azizam
montazeretam


elena
ساعت21:55---28 شهريور 1390
سلام گل من وبت خيلي نازوخوشمله اگه دوس داري منولينك كن وبهم خبربده
به وبم سربزن ونظربده وبااينكارت خوشحالم كن موفق وپيروزباشي


H_Darkness
ساعت13:30---28 شهريور 1390
ميان بازها يك باز تنهاست
در اوج قله بي آواز تنهاست
كبوتر با كبوتر هم غريب است
كبوتر با كبوتر باز تنهاست...


بشار
ساعت13:18---28 شهريور 1390

تمام فضیلت ها در فکر ماست ...
پس بکوشیم خوب فکر کنیم .


مهران
ساعت12:12---28 شهريور 1390
با تو خاطرات عشق را ورق خواهم زد

با تو خواهم ماند

با تو چون تو تک ستاره آرزو هایمی

می خواهم فریاد را در لحظه تنهایی ام بشنوی

فریاد ی از سکوت

می خواهد بگوید

اما نمی تواند

چشمان تو اجازه نمیدهد چون لحظه دیدار اشک حسرت بر گونه هر دویمان جاری می شود


R and M
ساعت19:57---27 شهريور 1390
سلام
سلام سلام سلام
---------------------------_(/_)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--"._--,',;
-((((-,...-------,((((-------`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/--
)---/-.--)----------`/--/
---|.---(-(------------'
---||-----//----------'|
---||------//-------_'|ا
---||-------))-----|_--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------_|---------/ ;;;; ____----- .;;.
این یه اسب که تن تن بهم سر بزنی شعر بنویسی
راستی من دفتر شعر دارم شعرتو توش نوشتم با اجازت


نانا
ساعت14:20---27 شهريور 1390
وب خوبی داری مرسی که بهم سر زدی موفق باشی بازم سربزن


بشار
ساعت14:17---27 شهريور 1390


سئوه سن سئومیه سن من سنی چوخلی سئویرم ...

اولا بولمز قاچاسان سن بو حقیقت دن گوزلیم ...

آننیوا بویله یازیلمیش کی منه یار اولاسان ...

اوزاق اولماز گزه سن یلزیلی قیسمت دن گوزلیم ...



مهران
ساعت10:29---27 شهريور 1390
░▒███████

░██▓▒░░▒▓██

██▓▒░__░▒▓██___██████

██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██

██▓ _______________ ░▒▓██

_██▓▒░______________░▒▓██

__██▓▒░____________░▒▓██

___██▓▒░__________░▒▓██

____██▓▒░________░▒▓██

_____██▓▒░_____░▒▓██

______██▓▒░__░▒▓██

_______█▓▒░░▒▓██

_________░▒▓██

_______░▒▓██

_____░▒▓██


ممنون که بهم سر زدی
بازم آپم
منتظرم....


HATE
ساعت10:21---27 شهريور 1390
بیادتم حتی اگر قرار باشد
شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام کوچه های شهر را قدم بزنم


محبوبه
ساعت17:22---26 شهريور 1390


بشار
ساعت8:07---26 شهريور 1390

سلام عزیز
نظری که برام گذاشتی خیلی زیبا و دلنشین هست ...
متشکرم و دوستت دارم ...


H_Darkness
ساعت14:29---25 شهريور 1390
زندگي قصه تلخيست
كه از آغازش
بسكه آزرده شدم
چشم به پايان دارم. . .
.
.
.
عالي بود همين


هستی افشار
ساعت11:31---24 شهريور 1390
سیلام ....وبت فوق العاده است.......

ناصر
ساعت19:33---23 شهريور 1390

شبي به دست من از شوق سيب دادي تو

نگو كه چشم و دلم را فريب دادي تو

تو آشناي دل خسته ام نبودي حيف

و درد را به دل اين غريب دادي تو.


بشار
ساعت10:34---23 شهريور 1390


افق روشن



روزی ما دوباره کبوترهای مان را پیدا خواهیم کرد

و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت

روزی که کمترین سرود

بوسه است

و هر انسانی

برای هر انسان

برادری ست

روزی که دیگر درهای خانه را نمی بندند

قفل

افسانه ای ست

و قلب

برای زندگی بس است

روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است

تا تو به خاطر آخرین شعر رنج جست و جوی قافیه نبرم

روزی که هر لب ترانه ای ست

تا کمترین سرود

بوسه باشد

روزی که تو بیایی برای همیشه بیایی

و مهربانی با زیبایی یکسان شود

روزی که با ما دوباره برای کبوترهای مان دانه بریزیم

و من آن روز را انتظار می کشم

حتی روزی

که دیگر

نباشم ...



احمد شاملو



مهران
ساعت23:35---22 شهريور 1390
یکبار خواب دیدن تو را به تمام عمر می ارزد.

پس نگو که رویای دور از دسترس خوش نیست.

قبول ندارم ...

گرچه به ظاهر جسمم خسته است اما دلم دریاییست.

تاب و توانش بیش از اینهاست

دوستت دارم ...

تاوان آن هرچه که باشد ،باشد

دوستت خواهم داشت ...

بیشتر از دیروز

باکی ندارم از هیچ کس و هرکس

که تورا دارم عزیز دل ...


عشق
ساعت20:59---22 شهريور 1390
عالی بود

R and M
ساعت11:37---22 شهريور 1390
سلام دوباره برای سلامتید


ریحانه
ساعت19:38---21 شهريور 1390
سلام نفسسسسسسسسسسسس

آپممممممممم

بدو بیا


داتیس
ساعت13:29---21 شهريور 1390

کاش مُــــــــردگـــــــــان

قبل از آنکه بــــــمیـــــــــرنـــــ ـــــد

چشم های تـــــــــــو را می دیـــــدنــــــــد !


بشار
ساعت11:42---21 شهريور 1390

من !

خودم !

تنم !

وجودم !

و آنچه هستم !

آنچه می خواهم و آنچه هر چشمی به راه وجودش خیره مانده است ... نیستم !!!
شاید عبث ، شاید تخیل و شاید خیال باشم اما نه مغایر از بیهوده گی ها ...
زندگی احساس است . داغتر از هر شعله سوزنده و مشهورتر از نام هر آدم ٬ مثل کلمه ی سه حرفی در یکی از ستون های جدول جایش خالی است لذا این سه حرف در قلب تو یا قلب من محسوس است ...
عشق و فقط عشق ...
غمی بزرگتر از غم های دیگر ...
دنیا را در چشم هایت می بینم ، زمان را در نگاه هایت جستجو می کنم و عشق و هستی را از کلامت می شنوم ...
خوبی ها و شادی های زمان بی تو برایم جلوه ای ندارد و غم دوری تو ، غم ندیدن تو و حتی غم این که نکند روزی تو را از دست بدهم ...
غمی بزرگتر از این غم دیگر نیست ...
حتی غم این که روزی من خواهم مرد ...
دوستت دارم و ...


مهران
ساعت11:01---21 شهريور 1390
مثل همیشه مطلبات عالیه
یکی از وبلاگایی که همیشه دوست دارم توش بچرخم وبلاگ تو هستش.خیلی عالیه
من آپم
منتظرم


ناصر
ساعت3:31---21 شهريور 1390
از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست
نیمه جانی است درین فاصله قربان شما
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود

عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود

شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر

مهربانی حاکم کل مناطق می شود


حجم سبز عشق
ساعت23:44---20 شهريور 1390
متشكرم

برای همه وقت هایی كه مرا به خنده واداشتی.

برای همه وقت هایی كه به حرف هایم گوش دادی.

برای همه وقت هایی كه به من جرات و شهامت دادی.

برای همه وقت هایی كه مرا در آغوش گرفتی.

برای همه وقت هایی كه با من شریك شدی.

برای همه وقت هایی كه با من به گردش آمدی.

برای همه وقت هایی كه خواستی در كنارم باشی.

برای همه وقت هایی كه به من اعتماد كردی.

برای همه وقت هایی كه مرا تحسین كردی.

برای همه وقت هایی كه باعث راحتی و آسایش من بودی.

برای همه وقت هایی كه گفتی "دوستت دارم"

برای همه وقت هایی كه در فكر من بودی.

برای همه وقت هایی كه برایم شادی آوردی.

برای همه وقت هایی كه به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.

برای همه وقت هایی كه دلتنگم بودی.

برای همه وقت هایی كه به من دلداری دادی.

برای همه وقت هایی كه در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی.



به خاطر همه ی این ها هیچ وقت فراموش نكن كه :

لبخند من به تو یعنی " عاشقانه دوستت می دارم "

آغوش من همیشه برای تو باز است.

همیشه برای گوش دادن به حرفهایت آمادگی دارم.

همیشه پشتیبانت هستم.

من مثل كتابی گشوده برایت خواهم بود.

فقط كافی است چیزی از من بخواهی ,
بلافاصله از آن تو خواهد شد.

می خواهم اوقاتم را در كنار تو باشم.

من كاملا به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی.

در دنیا تو از هركسی برایم مهم تر هستی.

همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم چه نیاورم.

همین الان در فكر تو هستم.

تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی كه لبخند بر لب داری.

من همیشه برای تو اینجا هستم و دلم برای تو تنگ است.

هر وقت كه احتیاج به درد دل داشتی روی من حساب كن.

من هنوز در چشمانت گم شده هستم.

تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری.



تقدیم به بهترینم :
aji joon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:17 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak