عشقولانه

رویای بارانی

 

  

باز باران آمده تا در زیر آن قدم بزنم

باز دلم گرفته تا همراه با باران اشک بریزم

باز دلتنگی به سراغم آمده تا به یاد تو بیفتم

باز بی قراری و باز هم چشم انتظار

احساس من در این روز بارانی ، احساسی به لطافت باران ، به رنگ آبی

آرزویی در دلم مانده ، شبیه حسرت ، شاید هم یک رویا

آن آرزو تویی ، که حتی لحظه ای اندیشیدن به این آرزو

مانند لحظه پریدن است ، مانند لحظه زیبای به تو رسیدن است

شیرین است آرزوهای عاشقانه ، به شیرینی لبهای تو ،  

باز هم باران مرا به رویاها برده ،

خیس کرده قلب عاشق مرا با قطره های مهربانش، دیوانه کرده این هوا ،

قلب مرا ، چه زیباست قدم زدن به یاد تو در زیر قطره های بی پایانش

باز باران آمده تا یاد مرا در دلت زنده کند، تا به یاد آن روز به زیر باران بیایی

تا  عطر حضور تو بیاید در آسمان آبی احساس تا باران بیاورد

عطر تو را به سوی من ، تا زیباتر کن آن احساس عاشقانه من

یک لحظه های چشمهایم را بر روی هم گذاشتم ،  

قطره های باران بر روی گونه ام سرازیر میشد ،

به رویاها رفتم ، دلم برایت تنگ شده بود خواستم برای یک لحظه تو را در رویاها ببینم

تا آتش دلتنگی هایم کمی کمتر شود ، تا دلم باز هم به عشق دیدنت آرامتر شود ،

پرنده از شوق این باران با دیدن دیوانه ای مثل من ، عاشقتر شود!

من و بودم سکوت بود و تنهایی و آسمان،تنها می آمد صدای قطره های باران

سکوت رویاهای مرا به حقیقت نزدیک میکرد ، این باران بود که مرا در رویاها برای دیدن تو همراهی میکرد

تو را دیدم ، نمیدانستم درون رویاهایم هستم ، از آن شاخه به سوی تو پریدم ،

تو را در آغوش خودم کشیدم ،گفتم که دلم برایت تنگ شده بود عزیزم

از آن رویا بیرون آمدم ، حس کردم دلم آرامتر شده ، تو در کنار منی و باران تمام شده...

مهدی لقمانی 

 

 



نظرات شما عزیزان:

دست های پراز خالی
ساعت19:39---10 تير 1391
گاه سکوت یک دوست معجزه میکند؛وتومی آموزی که همیشه؛بودن درفریادنیستزندگی پرتوعصراست که در بزم وجودبه نسیم مژه برهم زدنی خاموش استمرسی بازم سربزن

amin
ساعت21:33---9 ارديبهشت 1391

برای من از دل شکسته نگو
که دلی دارم شکسته تر از

سکوت

شکسته از درد
شکسته از زخم
شکسته از عشق
شکسته از گناه
شکسته از تنهایی

بر خواهم داشت این تکه های تنهایی را
و لباسی خواهم دوخت سپید از این همه سیاهی

برای خودم توشه ای خواهم ساخت پر از محنت و رنج
شاید خدا مرا بخشید
شاید...





ناصر دریایی
ساعت2:19---22 فروردين 1391
سلام دوست عزیز این وبلاگ جدید منه وبلاگ ستاره جنوب مسدود شده من شما رو لینک میکنم شما هم منو با عنوان ستاره شب لینگ کنید ممنون

دست های پراز خالی
ساعت22:05---18 فروردين 1391
جایگاه ارزیابی ونقدشمابرکارکرددیگران؛می تواندآغازگاه نخستین گام شمابرای سازندگی باشدسلام ممنونم که بازبهم سرزدین؛@} ;-@ };-

amin
ساعت15:08---18 فروردين 1391


sogand
ساعت23:41---20 شهريور 1390
بي قرار توام ودر دل تنگم گله هاست

آه بي تاب شدن عادت كم حوصله هاست

مثل عكسي رخ مهتاب كه افتاده در آب

در دلم هستي وبين من وتو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقي دارد

بال وقتي قفس پر زدن چلچله هاست

بي تو هر لحضه مرا بيم فرو ريختن است

مثل شهري كه به روي گسل زلزله هاست

باز مي پرسمت از مسئله دوري وعشق

وسكوت تو جواب همه مسئله هاست


مرسی از نظرت.بازم بیا،منتظرم


R and M
ساعت8:48---20 شهريور 1390
سلام
مرسي كه به وبم سرزدي
شعر بسيار زيباي بود
باز هم به من سربزن ونظر تو بگو
راستي به نظر من قالب وبت خيلي مشكي داره رنگ روشن تر بذار اگه دوست داشتي.
باي


مرد بارانی
ساعت10:22---19 شهريور 1390
سلام خوبی عشقم نمیدونم کی هستی اهل کجایی فقط واسه این گفتم عشقم چون تو هم از نسل بارانی

بشار
ساعت9:25---19 شهريور 1390

سلام دوست خوبم
انشاءالله که سفر خوش گذشته و خدا دوباره قسمتتون کنه ...
عزیز ممنون از نظرهای قشنگی که برام فرستادی ...


ناصر
ساعت19:26---18 شهريور 1390
تقديم به تو که : يادت در ذهنم و عشقت در قلبم و عطر مهربانيت در تمام وجودم است عزيزم محبت را در پاکي نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معني کردم وبدان که زيباترين لحظه هايم در کنار تو بودن است

عاشق
ساعت12:39---18 شهريور 1390
راستي ممنونم كه هميشه بهم لطف داري اميدوارم هميشه موفق باشي مرسي دوست خوبم
خواهش میکنم عزیز با افتخار لینک شدی


عاشق
ساعت12:38---18 شهريور 1390
سلام ممنونم كه به وبم سرزديد وبلاگ خوب وباحالي داري راستي بااجازه لينكت كردم خواستي لينكم كن ممنون.

H_Darkness
ساعت23:26---17 شهريور 1390
کسی آمد که حرف عشقو با ما زد
دل ترسوی ما هم دل به دریا زد
به یک دریای طوفانی دل ما رفته مهمانی
چه دوره ساحلش از دور پیدا نیست
یه عمری راهه و در قدرت ما نیست
باید پارو نزد وا داد
باید دل رو به دریا داد
خودش می بردت هرجا دلش خواست
به هر جا برد بدون ساحل همون جاست


بشار
ساعت8:46---13 شهريور 1390

سلام عزیز
سفر خوشی داشته باشین و التماس دعا دارم ...
و از خدا میخوام دست پر برگردین ...
خدایا !
از زیبایی ها و صفات خوب و کرامات امام رضا (ع) در این سفر به عزیزانم عطا بفرما ...
و حافظ و نگهدارشان باش تا سالم و سلامت برگردند ...


بشار
ساعت8:36---12 شهريور 1390

شعر و عکس هر دو عالی هستن ...
خیلی گلی ...




داتیس
ساعت21:11---11 شهريور 1390
مرسی که بهم سر زدی بابت شعر زیباتم ممنونم

راستی لینکت میکنم


lovelorn
ساعت13:03---8 شهريور 1390
سلام من برگشتم
اگه لینک من تو وبلاگتون نباشه بلا فاصله لینک شما از وبلاگم حذف میشه
هرموقع لینک کردی خبر بدین
منتظر حضور گرمتون هستم
منتظرمااااااااااااااااااااا


m*n
ساعت0:33---7 شهريور 1390
salam web khobi dare be ma ham sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:8 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak