عشقولانه

راز

زندگی باید کرد

            گاه با یک گل سرخ

                                 گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید

                  در پس این باران

گاه باید خندید

                  بر غمی بی پایان...



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت20:13---27 مرداد 1393
موفق باشی


دست های پرازخالی
ساعت23:58---4 آذر 1391
___$♥$♥$♥$♥______$♥$♥$♥$♥$

_$♥________$♥__♥$._________♥$

♥$__(▒)(▒)___$♥$.____________$♥

$♥_(▒)(█)(▒)_♥*____YOU!______♥$

♥$__(▒)(▒)______♥___________$♥

_$♥_______(▒)(▒)__خوبی____♥$

___♥$____(▒)(█)(▒)_______$♥

______$♥__(▒)(▒)______♥$

________♥$_________$♥

___________$♥___♥$

_____________♥$♥

______________♥

سلام دوست گلم آپم بدو بیا نظریادت نره


مهدی
ساعت14:44---30 خرداد 1391
بازدلم تنگ است

بازچشمانم باران می طلبد

آسمان دلم پرازابرهای سیاه دلتنگی شده!

بازمن تنهایم

ودرسکوت حتی صدای سازهم آرامم نمی کند

دل من بازکوچک شده!

برای آنکه نمیدانم کیست...

ولی غیبتش مرامی آزارد!

من خودم راگم کرده ام...!کجا...؟

این رادیگرنمی دانم...!!!


amin
ساعت12:24---14 بهمن 1390


به خدا حافظی تلخ تو سوگند نشد


که تو رفتی ودلم ثانیه ای بند نشد


لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم


هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد


با چراغی همه جا گشتم وگشتم در شهر


هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد


هر کسی در دل من جای خودش را دارد


جانشین تو در این سینه خداوند نشد


خواستند از تو بگویند شبی شاعرها


عاقبت با قلم شرم نوشتند:نشد





مهران
ساعت15:21---10 شهريور 1390
سلام
چطوری؟؟؟؟؟؟
لوکس بلاگ چند وقت خراب شده بود خبر داری که؟؟؟؟
من اومدم یه سر بزنم بهت و بگم من آپم.
راستی دوباره لینکت کردم. لینکم کن لطفا
منتظرم
بای تا های


shirin
ساعت10:00---28 تير 1390
sallllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaam
vaghean lezat bordam
be manam sar bezan hatman


وصال
ساعت10:15---22 تير 1390
سلام خوبی عزیز؟
آپ کردم
منتظرتم بیا پیشم
مرسی از اینکه بهم میسری
فداتتتتتتتتتتت وصال


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,ساعت 20:8 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak