عشقولانه

باز هم ميگويم كه متهم نشوم...
 
 
دلت كه بگيرد...

هيچ چيز آرامت نميكند...

و تو مجبوري با اين بدقلقي هاي دخترك ناارام وجودت مدام دست و پنجه نرم كني...


و دل خوشش كني به روزهاي نيامده....

شايد معجزه شد...

كسي چه ميداند!!

برگشتنت را حس كردم!!

من خسته ام...

خسته ام كه وانمود كنم حتي فكر برگشتنت هم خوشحالم نميكند...

چرا حتي فكر شيرين برگشتنت از شمار انگشت هاي دستم هم بيشتر نشد...؟!!

و باز انتظار...

و باز خيره به راهي كه انتهايش ناپيداست...

و باز هم ميگويم:

تو را به شمار تمام روزهاي نبودنت دوست دارم...

اگرچه به رسم غرور هاي لگد مال شده از گفتنش امتناع ميكنم...!

 

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

فرزاد
ساعت22:10---8 آبان 1390
كاش غصه تموم ميشد

كاش گريه نميكردم

من باعث و باني شم

دنبال كي ميگردم

تقصير خودم بوده

هر چي كه سرم اومد

از هر چي كه ترسيدم

عينا" به سرم اومد

تا حس منو ديدي

احساس خطر كردي

تا رازمو فهميدي

دنيا رو خبر كردي

اين حادثه ي تلخ رو

از چشم تو ميديدم

تو روي تو دنيا بود

من پشت تو جنگيدم . . .



امینه
ساعت16:51---24 خرداد 1390
من آپم

امینه
ساعت16:23---24 خرداد 1390
جنوبی هستی ؟
من جنوبی ام هرمزگان


امینه
ساعت16:21---24 خرداد 1390
سلام چقده قالبت و آهنگت خوگشله من عاشق آهنگای یاحقی ام قربونت لینک شدی

امینه
ساعت0:34---24 خرداد 1390
سلام وبت خوگشله

اگه با تبادل لینک موافقی منو بخبر ؟


امینه
ساعت0:33---24 خرداد 1390
سلام وبت خوگشله
اگه با تبادل لینک موافقی منو بخبر ؟


مونا
ساعت23:43---22 خرداد 1390
سلام

مرسي كه بازم وبلاگم رو با شعر قشنگت زيبا كردي


alireza
ساعت18:29---22 خرداد 1390
salam vebe bahali dari bazam be ma sar bezan dada khosh hal mishim

رضا
ساعت18:21---22 خرداد 1390
سلام
ممنون كه بهم سر زدي وبلاگ زيبا و پر محتوايي داري لينكت كردم تو هم اگه خواستي منو با اسم عشق بلينك


محمود
ساعت13:56---22 خرداد 1390
سلام مرسی که به وبلاگ من سر زدی موافقم که تبادل لینک کنیم؟؟من شما رو به نام تنها لینک کردم/شما منو با اسم مهسا لینک کن

محمود
ساعت13:55---22 خرداد 1390
سلام مرسی که به وبلاگ من سر زدی موافقم که تبادل لینک کنیم؟؟من شما رو به نام تنها لینک کردم

بشار
ساعت13:32---22 خرداد 1390

یک توپ بسکتبال تو دست من چقدر ارزش داره و یک توپ بسکتبال تو دست های یک بسکتبالیست حرفه ای چقدر می ارزه ...
بستگی داره توپ تو دست کی باشه !!!
یک توپ بیس بال تو دست من شاید بی ارزش باشه و یک توپ بیس بال تو دست یک بازیکن بیس بال چندین دلار بیارزه ...
بستگی داره توپ تو دست کی باشه !!!
یک راکت تنیس تو دست من بدون استفاده است و یک راکت تنیس تو دست های آندره آقاسی میلیون ها دلار می ارزه ...
بستگی داره راکت تو دست کی باشه !!!
یک عصا تو دست من می تونه یه سگ هار رو دور کنه و یک عصا تو دست حضرت موسی (ع) دریای بزرگی رو می شکافه ...
بستگی داره عصا تو دست کی باشه !!!
یک تیر کمون تو دست من یک اسباب بازی بچگانه است و یک تیر کمون تو دست های حضرت داود (ع) یک اسلحه ی قدرتمند بود ...

بستگی داره تیر کمون تو دست کی باشه !!!
دو تا ماهی و چند تیکه نون تو دست من دو تا ساندویچ میتونه بشه و دو تا ماهی و چند تیکه نون تو دست های حضرت عیسی (ع) هزاران نفر رو سیر میکرد ...

بستگی داره تو دست کی باشه !!!
همون طور که می بینیم ... بستگی داره ... تو دست کی باشه !!!
پس بیایید دلواپسی ها ٬ نگرانی ها ٬ ترس ها ٬ امید ها و رویا ها ٬ خانواده و نزدیکان مان را به دستان خداوند بسپاریم چون بستگی داره تو دست کی باشه ...


مونا
ساعت10:49---22 خرداد 1390
سلام
ممنونم كه بهم سرزدي.از شعر قشنگت هم ممنونم.بازم به تنهاييم سربزن.
خوشحال ميشم


am!n
ساعت21:37---21 خرداد 1390
سلام. میخواستم بگم خیلی وب نازی داری. بسیار خوشگل و ناز.
فعلا


ناصر
ساعت16:50---21 خرداد 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری بخصوص قالب وبت واقعا ستاره جنوبه اگه من اینو میدیدم عتما قالب وبم رو میزاشتم چون عاشق ستاره ام

بشار
ساعت13:07---21 خرداد 1390

جوانی نزد انسانی وارسته رفت و از او اندرزی برای زندگی نیک خواست .
مرد او را به کنار پنجره برد و پرسید : پشت پنجره چی می بینی ؟
گفت : آدم هایی که می آیند و می روند و گدای کوری که در خیابان صدقه می گیرد .
بعد آیینه ی بزرگی به او نشان داد و باز پرسید : در این آیینه چی می بینی ؟
گفت : خودم را می بینم !
مرد گفت : دیگر دیگران را نمی بینی ؟ آیینه و شیشه ی پنجره هر دو از یک ماده اولیه ساخته شده اند . اما در آیینه لایه ی نازکی از نقره در پشت شیشه بکار رفته که در آن چیزی جز شخص خودت را نمی بینی !!!
این دو شیئ شیشه ای را با هم مقایسه کن . با شیشه دیگران را می بینی و به آنها احساس داری و محبت می کنی اما وقتی شیشه از نقره پوشیده می شود تنها خودت را می بینی .
پس تنها وقتی ارزشمند خواهی بود که شجاع باشی و آن پوشش نقره ای را از جلوی چشم هایت برداری تا بتوانی دیگران را ببینی و دوستشان بداری ...


رامین
ساعت15:32---20 خرداد 1390
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█ ▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓


رامین
ساعت15:29---20 خرداد 1390
سلام عزیزم.ممنون که دعوتم کردی.وبت خیلی خوشکل هست .من تو روو لینک میکنم تو هم لینکم کن میتونیم دوستایه خووبی وواسه هم باشیم.در ضمن آهنگ وبت رو خیلی دوست دارم هر وقت گوش میدم اشکام بیروون میاد.تو هم با این آهنگت داغ دل ما رو تازه کردی.راستی بگو با چه اسمی لینکت کنم؟

بشار
ساعت8:59---19 خرداد 1390
شب بوی آبی من ...

ناله ای حزین از چشمانت ، نگاهت به گوش می رسد که آیا مرا دوست داری ؟؟؟

دل آرام من !

مگر به این راز آگاهی نداری ؟!

زبانم ... دلم ... تو را از این سری که در صندوقچه ی دل دارم و سعی می کنم بر لبم نرسد متوجهت نساخته !!!

تو هنوز در عشق من تردید داری ؟!

اگر در عشق هایم تردید داری با نیش خنجری سینه ام را بشکاف و بر قلبم فرو کن تا حقیقت را با چشمان زیبا و بی مثالت ببینی ...

آنگاه خواهی دید بر روی دیواره ی کاخ گلگون قلبم نوشته است : دوستت دارم ...

دوستت دارم ...


sonata
ساعت11:00---18 خرداد 1390
درود بر شما دوست عزيز

مي خواي تو 2دقيقه 5000تومان پول در بياري!!!!!کاملا قانونيه!!

باورت نميشه؟؟؟حق داري منم باورم نميشد البته تا زماني که با پرشين هيت آشنا نشده بودم

تو اين سيستم فقط کافيه 2 دقيقه وقت بزاري و اسم نويسي کني بعد از اسم نويسي سريع 5000 تومان به حساب تو ريخته ميشه بعد تو تبليغات سايت اونارو تو وبلاگت قرار ميدي وبا هر کليک روي تبليغ 60 تومان ميره تو حسابت و بايد اين کارو ادامه بدي ولي نبايد در هر روز خودت بيشتر از يه بار رو تبليغات کليک کني چون اين سايت متوجه مي شه و شمارو حذف ميکنه؛بايد به ديگران وبلاگ خودتونو معرفي کنيد تا اونا رو تبليغات شما کليک کنن بعد هم بايد به قسمت کاربري خودتون بريد و تو بخش(دريافت کد تبليغ)بريد و تبليغاتشو تو وبلاگتون قرار بديد به همين راحتي

کد دريافتي را ميتوانيد در قسمت تنظيمات-اسکريپت اختصصاصي وبلاگ قرار دهيد.

براي ثبت نام به اين ادرس برويد.
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:,ساعت 23:44 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak