دردتنهایی

عشقولانه

در تمام شب چراغی نیست و ماه در وسعت بی انتهای اسمان خویش تنهاست

و قلب من نیز چون شبهای بی ستاره تنهاترین.

در این شبهای غم انگیز بهاری که من با ماه نجواها دارم کجاست ان دلی که بزم

و شادی را یکباره با تمام حلاوت و شیرینی به وجودم سرازیر کند،تا اسمان خزان

زده ی نفس هایم را به دشتی از شقایق های همیشه بهار گره بزند.

و من همچنان در انتظار ملکه ی سرزمین دلم،تا مرا همراه خود به فراسوی ماه

به دنبال ستارگان ببرد تا کویر دلم را طراوت دهد. اما باز دلم تنهاست و دوست

دارم بنویسم، مینویسم که چگونه در تنهایی هایم به اشکهایم پناه می برم.

اما باز با این همه تنهایی امید وارانه به دیدار تو خرسندم.

ای مهربان، ای همیشه ماندگار با من بمان چرا که با این همه تنهایی تنها

به امید تو تا اخرین روز حیاط جاودانه خواهم زیست



نظرات شما عزیزان:

melisa
ساعت14:27---2 خرداد 1390
سلام عزیز دلم ممنون مرسی بازم بیا من لینکیدمت خوشحالم میکنی مرسی گلکم

nazanin
ساعت16:43---1 خرداد 1390
یه بار گفتم یه بار دیگه هم میگم،عالیییییییییییییییییییییی ییییی بوووووووووووووود!!!امیدوارم هر روز بهتر از دیروز بشه!!!!!!!

nazanin
ساعت14:04---1 خرداد 1390
عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووود!!!

mahboob
ساعت14:54---31 ارديبهشت 1390
salam
alii bod ghesmatash hamash khosham omad kole pago save kardam bara khodam


امیر
ساعت1:47---31 ارديبهشت 1390
قشنگ بود

خوشحال می شم به منم سر بزنی


melisa
ساعت19:31---30 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم امیدوارم موفق باشی مرسی حتما برام دعا کن اخه نمیدونم باید چیکار کنم بازم بیا و نطر بده منتظرتم عزیزم با تبادل لینک موافقی؟بهم خبر بده
پاسخ:حتما عزيزم برات دعا ميكنم نگران نباش همه چيز درست ميشه عزيز لينكت كردم توهم لينكم كن به وبت سرزدم ولي هركاري كردم نظرم ثبت نشد


melisa
ساعت23:57---29 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم از وبت خیلی خوشم اومد خوشحال میشم به منم سر بزنی منتظرتم نظر فراموش نشه

کلاه خاکی
ساعت11:54---29 ارديبهشت 1390
سلام
ممنون که به من سر زدید.
وبلاگ شما هم زیباست و عاشقانه
انشا ا... موفق باشید.
من هم لینکتون کردم


بشار
ساعت11:03---29 ارديبهشت 1390

می خواهم ...
می خواهم بمیرم
نه اینکه قلبم از کار بیافتد
و تنم سرد شود
و با خاک یکسان شوم
می خواهم بمیرم
نه اینکه هیچ صدایی به گوشم نرسد
و هیچ خورشیدی بر من نتابد
و از دیدن ماه و ستارگان کور باشم
می خواهم به مرگی کاملا غیر عادی بمیرم
مرگی شبیه بخار شدن آب
روییدن دانه
غروب خورشید
ابری شدن آسمان
می خواهم نیست شوم
تا در دنیایی دیگر ظاهر شوم
دنیایی که هنوز آنرا ننامیده اند
دنیایی که مزه ی آن را نچشیده اند
دنیایی شبیه عالم خیال
که در آن همه چیز عادی باشد
جز وحشت از نیستی
جز درماندگی
جز تنهایی
و جز تنهایی ...


بشار
ساعت11:02---29 ارديبهشت 1390

بوسه بر گلوی تیغ

با کام تشنه بوسه زدی بر گلوی تیغ
بر خاک ریخت تا به ابد آبروی تیغ

نامی ز آّب چشمه ی حیوان نمانده است
این سان که جاودان شدی از سبوی تیغ

هویی زدی به عرصه ی عشق از صفای دل
در دم فرو نشست همه های و هوی تیغ

بالای نیزه هم گل آواز تو شکفت
خاکستر از صدای تو شد آرزوی تیغ

بعد از تو ای ستاره ی آلاله های پاک
رویید لاله های فراوان به کوی تیغ


بشار
ساعت10:31---29 ارديبهشت 1390

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد ...
دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد
و گیسوان بلندش را به باد می داد
و دست های سپیدش را به آب می بخشید
و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند ...
دوستش دارم و ...


lovelorn
ساعت9:42---29 ارديبهشت 1390
تا مي توانيد غنچه هاي گل سرخ را گرد آوريد زمان پيري هنوز بر فراز سرتان در پرواز است

و اين گلي كه امروز لبخند مي زند فردا خواهد پژمرد

خورشيد چراغ با شكوه سپهر هر چه بيشتر اوج گيرد

راهش را زودتر مي پيمايد و به غروب نزديك تر مي شود

دوراني نكوتر است كه آغاز زندگانيست هنگامي كه جواني و شور گرمتر است

اما چون نامه ي جواني طي شد زمانه بر آن پيشي مي جويد

و آن را بد و بدتر مي سازد شرمگين مباش و از زمان بهره گير

و اكنون كه فرصت باقي است يــــاري اختيار كن

اگر جواني را از دست دادي براي هميشه تنها خواهي ماند.


رحمت الله
ساعت0:45---29 ارديبهشت 1390
_______________ %%

______________ %%%

_____________ %%%%%

____________ %%%%%%

_____________ %%%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%__%%

_____________ %%%__%__%

_____________ %%%___%__%

_____________ %%%___%___%

_____________ %%%___%____%

_______ %%____%%%__%____%

______ %__%__%%%%%%__%%

______ %___%%_____%____%%

_______ %____%%%%%_%%

________ %___________%%

_________ %_________%%

_________ %%__سلام___%%

________ %%_________%%%

_______ %%___من آپم____%%%

______ %%______زود بیا_____%%

_____ %%_______منتظرم_____%%

_____ %%__________________%%

_____ %%%_____ نظر یادت نره__%%

______ %%_______________%%%

_______ %%%____________%%%

_________ %%%%________%%%

___________ %%%%%%%%%


كولي
ساعت22:16---28 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزيزم
لينكت كردم مرسي كه سر زدي


taymaz
ساعت22:09---28 ارديبهشت 1390
بابا ایول محشر کردی وبلاگت فوق العادست بهت تبریک میگم که چنین وبلاگی داری و برات ارزوی موفقیت میکنم

صادق
ساعت20:25---28 ارديبهشت 1390
ممنون که بهم سرزدی با اجازه لینکیدمت شما هم منو بلینکید

parham
ساعت18:46---28 ارديبهشت 1390
سلام
ممنون كه بهم سر زدي
همونجور كه گفتي لينكت كردم
همينجا ازت دعوت ميكنم از مطلب جديد كه امروز ميذارم ديدن كني
موفق باشي


بشار
ساعت9:50---28 ارديبهشت 1390

در حضور باد
کلماتم را در جوی سحر می شویم
لحظه هایم را
در روشنی باران ها
تا برای تو شعری بسرایم روشن
تا که بی دغدغه
بی ابهام
سخنانم را در حضور باد
این سالک دشت و هامون
با تو بی پرده بگویم
که تو را
دوست میدارم تا مرز جنون ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 22:48 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak