عشقولانه

 



نظرات شما عزیزان:

رحمت الله
ساعت20:30---11 خرداد 1390
سلام دوست من راستش نمی دونم چه جوری از شما تشکر کنم ممنون.این طور که معلومه دل شما هم مثل من خیلی گرفته.

تنها
ساعت15:13---5 خرداد 1390
اگه بدونن چه جور آدمی هستی به وبلاگت نمیان بیچاره ها تو رو نشناختن
پاسخ:اولا سلام!!!!!!! دوما چرا آدرس وبتونذاشتي؟؟ سومامطمئني بامني؟ منظورتون؟؟؟؟؟؟


fati
ساعت18:17---31 ارديبهشت 1390
سلام این بی نظیره حال کردم خیلی توپه!!!

nazi
ساعت17:05---31 ارديبهشت 1390
salam be manam sar bezan

lovelorn
ساعت23:36---27 ارديبهشت 1390
در غم با تو نبودن هیچگاه نگریستم که غرور با من بود...

در تنهایی سرد ، در بی کسی خاموش هیچگاه نگریستم که غرور با من بود...

اما از این جا رفتنت دنیایی را بر سرم خراب کرد...

دنیایی از برابر چشمانم رفت و دنیایی از غم و درد به سراغم آمد...

وقتی برای همیشه رفتی ،غرور رفت و اشک ماند...

شادی رفت و غم ماند...وقتی رفتی چشمهایم بارانی شد...

بارانی که غرورم را برای همیشه پاک کرد...

ای صبح گیتی افروز !

ای باغ در باغ زیبایی!

و ای در نورافشانی چالاک چون ماه ، دوستت دارم...

من به امیــد وصال تو زنده ام؛ و اگر آتش این عشق در دلم بمیرد من نیز خواهم مرد...

و سـرشت من پرورده ی عشق به تو است و از تو میخواهم که هیچگاه سرنوشتم ،

دور از ایـــــــن عشــــــــــق و جـــــــــــــــدا از ایــن عشـــــــــــق نباشـــــــــد...

جانم فدای جمالت حتی اگرخون مرابنوشی حلالت باد و من غم عشق میخورم ؛

و حتـــــــی غــــــم عشـــــــق نیز در کامــــــم شیــــــــــرین خواهـــد بود...
_________________________
لينكتون ميكنم ولي لينك من كه تو وبتون نيست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 22:8 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak