هديه

عشقولانه

من تو را به كسي هديه مي دهم كه از من عاشق تر باشد

و از من براي تو مهربان تر

من تو را به كسي هديه مي دهم كه صداي تو را از دور

در خشم-در مهرباني-در دلتنگي-در خستگي

در هزار همهمه ي دنيا يكه و تنها بشناسد

من تو را به كسي هديه مي دهم كه راز معصوميت گل مريم

وتمام سخاوتهاي عاشقانه ي اين دل معصوم دريايي را بداند

وترنم دلپذير هر آهنگ-هر نجواي كوچك برايش يك خاطره باشد

او بايد از نگاه سبز تو تشخيص بدهد كه امروز هوا آفتابي است

يا سرد و باراني است

من تو را به كسي هديه مي دهم

كه قلبش بعد از هزار بار ديدن تو

باز هم به ديوانگي و بي پروايي اولين نگاه من بتپد

همان طور مبهوت و مبهم...



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت10:42---18 شهريور 1390
سلام
مرسی سر زدی
قشنگ بود
بای تا های


parham
ساعت22:56---27 ارديبهشت 1390
سلام
وب قشنگي داري
خوشحال ميشم به منم سر بزني


بشار
ساعت14:22---27 ارديبهشت 1390

سلام عزیز
وبلاگیزی چوخ سویدوم !!!
چوخ گوزل و ... و عالی دی و لینک الدیم .
سیزدن ده ممنونام کی منیم وبلاگیما گلیپ اوز محبتیزی ثبت المیزیز !
قربانیزام و اجازه زینن گینه گله جاغام ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 20:10 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak