عشقولانه

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی کسی را دوست می دارم..عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیولی افسوس او هرگز نمی داند...عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسینگاهش می کنم شاید... بخواند از نگاه من... که او را دوست می دارم...عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیولی افسوس ... او هرگز نگاهم را نمی خواند...عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی به برگ گل نوشتم من... که او را دوست می دارم...عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی ولی افسوس او برگ گل را به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند!!!عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیبه مهتاب گفتم ای مهتاب...   سر راهت به کوی او سلام من رسان و گو عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی  که او را دوست می دارم....عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیولی افسوس ... یکی ابر سیه آمد ز ره  عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی   روی ماه تابان را بپوشانید...عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیصبا را دیدم و گفتم... صبا دستم به دامانت... بگو از من به دلدارم... عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

   عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیکه او را دوست می دارم....عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیولی افسوس ... ز ابر تیره برقی جست و قاصد را میان ره بسوزانید...عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیکنون وا مانده از هرجا......دگر با خود کنم نجوا...  عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی  یکی را دوست می دارم...عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

  عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی ولی افسوس ...عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی   او  هرگز نمی داند...!عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی



نظرات شما عزیزان:

رحمت الله
ساعت15:15---29 ارديبهشت 1390
سلام به شما دوست عزیز.ممنونم که بهم سر زدی ونظر گذاشتی منم لینکت کردم باز هم سر بزن مطالب دیگه هم می زارم.

H_Darkness
ساعت19:58---25 ارديبهشت 1390
ممنون که به وبم سر زدین، لینکتون کرده بودم
خیلی ممنون که قابل دونستین و نظر دادین بازم بهم سر بزنین


H_Darkness
ساعت14:21---24 ارديبهشت 1390
سلام، ممنون که به وبم سر زدین
شما هم وب خیلی قشنگی دارین
لینکتون کردم شما هم منو لینک کنید
خوشحال میشم بازم به وبم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالم کنید


aminolla
ساعت20:57---23 ارديبهشت 1390
لینک شدی تو هم منو با اسم تنهاترین عشق روزگار لینک کن

امیر فراهانی
ساعت20:57---23 ارديبهشت 1390
سالها دل طلب جام جم از ما می کرد
وانچه خود داشت زبیگانه تمنا می کرد

گوهری کز صدف کان ومکان بیرون است
طلب از گمشدگان لب دریا می کرد


leila
ساعت18:22---19 ارديبهشت 1390
کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود




باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود





باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


leila
ساعت18:22---19 ارديبهشت 1390
کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود




باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود





باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


leila
ساعت18:22---19 ارديبهشت 1390
کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود




باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود





باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


leila
ساعت18:22---19 ارديبهشت 1390
کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود




باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود





باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


leila
ساعت18:22---19 ارديبهشت 1390
کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود




باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود





باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


leila
ساعت18:21---19 ارديبهشت 1390
کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود




باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


کاش می شد هیچ کس تنها نبود




کاش می شد دیدنت رویا نبود




گفته بودی با تو می مانم ولی




رفتی و گفتی که اینجا جا نبود




سالیان سال تنها مانده ام




شاید این رفتن سزای من نبود




من دعا کردم برای بازگشت




دست های تو ولی بالا نبود




باز هم گفتی که فردا می رسی




کاش روز دیدنت فردا نبود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 17:11 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak